به گزارش "ورزش سه"، محمد ولیزاده پس از پایان دیدار ایران و فرانسه...
به گزارش "ورزش سه"، محمد ولیزاده پس از پایان دیدار ایران و فرانسه که سه بر دو به سود میزبان پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و فکر میکنم عملکرد قابل قبولی داشتیم. وی ادامه داد: سعی کردیم بعضی از نقاط ضعفمان را کمتر تکرار کنیم و در بخشهایی هم موفق بودیم، اما باز هم اشتباهاتی داشتیم که باید روی آنها کار کنیم. ولیزاده درباره شرایط تیم نیز گفت: نسبت به هفته اول خیلی بهتر شدیم و فکر میکنم تیم رفتهرفته شرایط بهتری پیدا میکند و در ادامه مسابقات هم بهتر خواهیم شد. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار آینده برابر آمریکا خاطرنشان کرد: بازی بعدی مقابل آمریکا است و انگیزههای خودمان را برای این مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب و دست پر از زمین خارج شویم.
دیدگاهتان را بنویسید