به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا حضرتپور در مورد شکست بر 2 تیم...
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا حضرتپور در مورد شکست بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در لیگ ملتهای 2026 اظهار داشت: اول از همه به تیم ملی فرانسه خسته نباشید میگویم؛ امروز واقعا عملکرد خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را ارائه کردند. لیبروی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بچهها هم تا آخرین لحظه جنگیدند و برای نتیجه تلاش کردند. فرانسه میزبان بود و شرایط جوی و گرمای هوا هم تاثیر خودش را داشت، اما این موضوع بهانه نیست چون شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. حضرتپور درباره عملکرد تیم ایران گفت: با وجود همه شرایط، سعی کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی برای کم گذاشتن نداشتیم. او در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه میگویم کاش در والیبال هم مساوی وجود داشت و لزوما برنده و بازنده نداشتیم؛ چون امروز هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی با کیفیتی ارائه شد. یوسف کاظمی نیز پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: بازی خوب و نزدیکی مقابل فرانسه داشتیم و مسابقه تا ست پنجم ادامه پیدا کرد. شرایط تیم حریف هم مشخص بود؛ تیمی که دو دوره قهرمان المپیک شده و از بازیکنان قدرتمند و نامدار والیبال جهان بهره میبرد. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: با این حال هم تمام تلاشمان را انجام دادیم و جا دارد از همتیمیهایم تشکر کنم و به همه بچهها خسته نباشید بگویم. فکر میکنم در بخشهایی که میتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، برنامهها را به خوبی اجرا کردیم. کاظمی درباره روند مسابقه گفت: به هر حال در بعضی لحظات بازی آنطور که میخواستیم پیش نرفت و نتیجه به سمت ایران نچرخید، اما همین مسابقه نشان داد وحدت و همدلی خیلی خوبی در تیم وجود دارد و همه، چه داخل زمین و چه بیرون زمین، کنار هم بودند. او خاطرنشان کرد: در ست آخر فقط در چند امتیاز پایانی نتوانستیم آنطور که باید عمل کنیم و بازی را به فرانسه واگذار کردیم. بعضی توپها هم شرایط خاص خودش را داشت، اما تلاش میکنیم در مسابقه بعدی با بهترین روند و شرایط وارد زمین شویم و نتیجه بهتری بگیریم. انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید