به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو پیاتزا در مورد شکست سه بر دو تیم...
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو پیاتزا در مورد شکست سه بر دو تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در هفته دوم لیگ ملتهای 2026 اظهار داشت: درباره بازی، فکر میکنم دیگر همه چیز گفته شده است، ما بازی خوبی انجام دادیم. دیروز با رئیس صحبت میکردم و او از من پرسید که درباره فردا چه احساسی داری؟ من گفتم که یک بازی خوب انجام خواهیم داد. نمیدانم میتوانیم ببریم یا نه، اما مطمئنم که بازی خوبی ارائه خواهیم کرد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: البته ما باید از دوستانمان یاد بگیریم که چگونه میشود والیبال هوشمندانه بازی کرد، چگونه میشود در دفاع توپها را حفظ کرد و چگونه میشود بازی را کنترل کرد؛ نه اینکه فقط بخواهیم امتیاز بگیریم، بلکه بخواهم به تیم کمک کنیم. این چیزی است که باید خیلی دربارهاش یاد بگیریم. روبرتو پیاتزا درباره تفاوت این مسابقه با دیدار بلژیک، گفت: تفاوت این بازی با بلژیک این بود که مقابل بلژیک از همان اول کاملاً در جریان بازی نبودیم. اما امروز از ست چهارم کاملاً وارد بازی شدیم. امیدوارم فردا بتوانیم از همان ابتدای مسابقه کاملاً در بازی باشیم. بهتر است از همان ابتدا خوب شروع کنیم. اما فردا یک بازی بسیار سخت دیگر مقابل آمریکا داریم. آنها تیمی کامل و آماده هستند و میتوانند بازیکنانشان را جابهجا کنند. ما هم میتوانیم تعویض انجام دهیم، اما نه با همان سطح تجربهای که آمریکا دارد. او درباره اشتباه ارنج تیم ایران در ست سوم افزود: عجیب نبود. این قانون است. مبین باید داخل زمین میبود چون قرار بود تعویضی انجام شود. اما او فراموش کرد. در نهایت انگار من باید به بازیکنان یادآوری کنم که آنها بازیکن هستند و باید برای ورود به زمین و انجام تعویض آماده باشند. فردا توضیح میدهم چرا، چون باید قوانین را بدانید. این موضوع برای من جدید نیست. وقتی خطایی رخ میدهد، تمام امتیازهایی که در آن چرخه خطا به دست آوردهاید از دست میرود و تیم مقابل یک امتیاز میگیرد. همین. انتهای پبام/
دیدگاهتان را بنویسید