به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حضرتپور پس از پایان دیدار ایران و...
03:00 1405/04/04
ارسال شده توسط varzesh3
"
والیبال
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حضرتپور پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: اول از همه به تیم ملی فرانسه خسته نباشید میگویم؛ امروز واقعا عملکرد خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را ارائه کردند.وی ادامه داد: بچهها هم تا آخرین لحظه جنگیدند و برای نتیجه تلاش کردند. فرانسه میزبان بود و شرایط جوی و گرمای هوا هم تاثیر خودش را داشت، اما این موضوع بهانه نیست چون شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.حضرتپور درباره عملکرد تیم ایران گفت: با وجود همه شرایط، سعی کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی برای کم گذاشتن نداشتیم.لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه میگویم کاش در والیبال هم مساوی وجود داشت و لزوما برنده و بازنده نداشتیم؛ چون امروز هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی با کیفیتی ارائه شد.
دیدگاهتان را بنویسید