به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که هفتمین دوره حضور در بزرگترین...
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که هفتمین دوره حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان را تجربه میکند، در حالی با سه امتیاز به کارش در گروه G این مسابقات پایان داد که پیشتر نیز موفق به گرفتن چنین امتیازی شده اما تفاوتی که این بار توسط شاگردان قلعه نویی رقم خورد، ترک بدون باخت اولین مرحله مسابقات بود.ملی پوشان ایران در هر سه بازی خود مقابل نیوزیلند، بلژیک و مصر مساوی کردند تا به عنوان یکی از بهترین تیمهای سوم گروهی شناخته شوند. البته آنها کمی هم بدشانس بودند چرا که در هر بازی یکبار دروازه حریفان را باز کردند اما اعلام آفساید مانع از ثبت پیروزیشان شد. علی نعمتی، مهدی طارمی و شجاع خلیل زاده نفراتی بودند که در این جام خوشحالیهایی داشتند که نتیجهاش روی اسکوربرد ورزشگاه به ثبت نرسید. شادیهایی که قابهایش در تاریخ ثبت شده تا بتوان سالها درباره آنچه در لس آنجلس و سیاتل رخ داد صحبت کرد.شاید اگر فناوری VAR وجود نداشت شرایطی متفاوت در جدول متوجه تیم کشورمان بود. هرچند آنها همین الان هم یکی از بهترین تیمهای آسیایی حاضر در آمریکا به حساب میآیند.
دیدگاهتان را بنویسید