به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی در حاشیه دیدار پرسپولیس و چادرملو...
به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی در حاشیه دیدار پرسپولیس و چادرملو در جمع خبرنگاران حضور یافت. او ابتدا درباره برکناریاش از ریاست کمیته جوانان گفت: آدم یک روز با یک امضا مسئولیت می گیرد و یک روز هم میرود. تاج گفت دوست دارد من بیشتر وقتم را در فوتبال تهران بگذارم. کمیته جوانان بسیار تخصصی است و خواهشم این است که کسی را بگذارند که هم در سطح ملی بازی و بعد مدیریت کرده باشد. اگر در راس کمیته جوانان فرد غیر کارشناس بیاید همه رشتهها پنبه می شود.رییس هیئت فوتبال تهران درباره اینکه تارقلیزاده سمت کمیته جوانان را در اختیار دارد، گفت: من نشنیدم کسی را گذاشته باشند. تارقلی زاده مسئولیتش بیشتر در فوتسال بوده و کمیته جوانان بحث تخصصی تری دارد و باید کل مربیان پایه را بشناسند. امیدوارم هرعزیزی میآید موفق باشد.ماجدی درباره شانس صعود تیم ملی در جام جهانی بیان کرد: همه منتظر فردا صبح هستیم تا تیم ملی دست پر زمین را ترک کند. فدراسیون هر کاری که تیم ملی خواسته برایشان انجام داده است. همه چیز در اختیارشان بوده، امیدوارم با پیروزی صعود کنیم و امکان پذیر است. وقتی توانستیم جلوی بلژیک خوب بازی کنیم، میتوانیم مصر را هم ببریم. او درباره حماسهسازی از تساوی با بلژیک تاکید کرد: اگر به روند تیمهای اروپایی نگاه کنید میبینید که تیمهای سنوات قبل نیستند. ما باید نتیجه خوبی بگیریم و نظرم این است پیروز میشویم.ماجدی در پایان بار دیگر به موضوع جدایی اش از کمیته فنی پرداخت و گفت: یکی از مسائلی که راحت کنار آمدم که از کمیته جوانان بروم این بود که هیچ مشورتی با من نمی شد. از اعضای هیات رئیسه فدراسیون هم که می پرسیدم می گفتند نفرات جدید را تایید کرده اند. نتایج اصلی از شهریور به بعد مشخص می شود.
دیدگاهتان را بنویسید