پس از حدود ۴ ماه تعطیلی رقابتهای لیگ برتر به واسطه شیوع ویروس...
پس از حدود ۴ ماه تعطیلی رقابتهای لیگ برتر به واسطه شیوع ویروس کرونا، لیگ نوزدهم از ۴ تیر سال ۱۳۹۹ دوباره آغاز و قرار بر این شد تا تیمها بدون حضور تماشاگران به مصاف همدیگر بروند. در همین راستا استقلال چهارم تیر ۹۹ مهمان فولاد شد و بازی را در اهواز واگذار کرد ولی اصل جنجال در ساعات ابتدایی بامداد ۵ تیر ۱۳۹۹ به وقوع پیوست. عملکرد سیدمهدی سیدعلی، داور وسط بازی فولاد- استقلال موجب شد فرهاد مجیدی سرمربی وقت آبیپوشان به شدت علیه قاضی میدان موضع گرفته و مدعی شود که او به طرق خاصی توانسته ویزای شینگن دریافت کند! ادعای بامدادی فرهاد بلافاصله با واکنش فدراسیون مواجه شد و او که از سیدعلی کارت قرمز گرفته بود، یک جلسه هم محرومیت اضافه گرفت تا عملا دو بازی را از همراهی آبیپوشان محروم شود! در آن مقطع جواد نکونام هدایت فولاد را بر عهده داشت و این دو استقلالی رابطه گرمی با یکدیگر نداشتند. در واقع باید گفت اساسا رابطهای باهم نداشتند. بیشتر بخوانید: کمال کامیابینیا غیرقانونی بازی کرد؛ تیم ملی ۳-صفر بازنده شد/ چه کسی مقصر این فاجعه بود؟
دیدگاهتان را بنویسید