به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-2 سایپا مقابل فرد البرز در هفته سی و یکم...
به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-2 سایپا مقابل فرد البرز در هفته سی و یکم لیگ یک، فرصت صعود شاگردان رجبزاده به رده سوم جدول را سوزاند، اما آنچه این مسابقه را به تیتر اخبار کشاند، اعتراض عجیب محمد رجبزاده بود. سرمربی سایپا با انتقاد تند از عملکرد تیم داوری، مدعی شد گلهای دریافتی تیمش روی تأثیر مستقیم از اشتباهات داور رقم خورده است. او همچنین گفت که این دیدار تحت اختیار فنی نبوده و اتفاقات خارج از مستطیل سبز در جریان بوده است. رجبزاده با طرح ادعایی جنجالی گفت که پیش از بازی گزارشهای دریافت کرده مبنی بر ارتباط مشکوک میان کمکداور و سرمربی فرد البرز! او تأکید کرد که این موضوع را از طریق باشگاه و مراجع رسمی فدراسیون پیگیری خواهد کرد تا شفافسازی لازم صورت گیرد. فرید صفایی، مالک و سرمربی فرد البرز، که خطاب مستقیم ادعای سرمربی سایپا قرار گرفته، چنین واکنشی به موضوع داشت:«این حرف خیلی سنگین است. ابراز تاسف میکنم از این صحبتی که انجام دادند. کاش فوتبالی و فنی حرف میزدند. نباید هم نظر فنی داشته باشند چون فرد البرز تیم برتر میدان بود و باید همین را میگفتند دلیل باختشان است، نه اینکه بگویند دلیل باخت کمک داور است! همان کمک داور برای شما پنالتی گرفت، داور وسط که نگرفته بود. آن موقع که به داور گفت برای شما پنالتی بگیرد ما با هم ارتباط نداشتیم؟» او در ادامه گفت:«همین الان آقای کمک داور از اینجا عبور کند، من او را نمیشناسم. ذهنهای مریض دارد این اتفاقات را رقم میزند. صحبت هایی که کردند بار حقوقی دارد و قطعا در ارکان قضایی فدراسیون پیگیری خواهیم کرد. این حرف سنگینی است و باید دربارهاش جوابگو باشند.» سرمربی فرد البرز در تکمیل صحبتش تاکید کرد:«ما تیم هشتم جدول هستیم. بیاییم با داور ارتباط بگیریم که به رده هفتم جدول برویم؟ چه اتفاق خاصی قرار است برای ما رقم بخورد؟ اگر این بازی را میبردیم قهرمان میشدیم؟ چرا باید خودمان را خراب کنیم؟ شاید در ذهن دوستان یکسری چیزها هست اما ما برای این کارها به فوتبال نیامدیم و تا ابد هم چنین کاری نمیکنیم.»
دیدگاهتان را بنویسید