استقلال از بابت یارگیری در لیگ بیست و پنجم به شدت ضرر کرد و اگرچه...
استقلال از بابت یارگیری در لیگ بیست و پنجم به شدت ضرر کرد و اگرچه چند بازیکن خوب مانند یاسر آسانی و منیر الحدادی در کنار امیر محمد رزاقی نیا جذب کرد اما مهرههایی همچون حسین حسینی را از کف داد که در طول فصل از بابت عدم حضورش واقعاً لطمه خورد. به این نفرات باید چند بازیکن خارجی ناکارآمد را هم اضافه کرد که موسی جنپو سرآمد آنها بود و کار به جایی رسید که کادر مدیریتی باشگاه با صراحت از ناکارآمدی پروژه کلارنس سیدورف و همچنین دلالی ریکاردو ساپینتو صحبت کردند. ماجراهایی که استقلالیها مدعیاند برای لیگ بیست و ششم تکرار نمیشود. طبق خبرهای رسیده از درون مجموعه باشگاه، قرار شده هرگاه سهراب بختیاری زاده در لیگ بیست و ششم قصد جذب یک بازیکن خارجی را داشت و یا اینکه فوتبالیست ایرانی نه چندان سرشناسی مد نظرش قرار گرفت، حتماً کمیته فنی ۴ نفره این باشگاه متشکل از: بهتاش فریبا، جهانگیر کوثری، مجید نامجو مطلق و رضا حسنزاده نیز رباید روی این نفرات نظر بدهند و اگر معتقد بودند که این مهرهای نمیتواند به تیم کمک کند، قضیه را به صورت رسمی با علی تاجرنیا در میان بگذارند تا سرمربی تیم قید استفاده از بازیکن مذکور را بزند. البته ناگفته پیداست اگر استقلال مشکل پنجره نقل و انتقالاتی خود را حل کرده و سهراب سراغ بازیکنان سرشناسی همچون علیرضا بیرانوند یا محمد خلیفه برود، قطعاً کسی در باشگاه با چنین اسمهای بزرگی مخالفت نخواهد کرد. بیشتر بخوانید: چهار بازیکن استقلال حاضر به تمرین نیستند
دیدگاهتان را بنویسید