به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که هیئت رییسه فدراسیون فوتبال...
به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تصویب کرد با توجه به نیمه کاره ماندن رقابت های لیگ برتر باشگاه های لیگ برتری تا سقف 75 درصد از مبالغ قراردادها باید به بازیکنان و کادرفنی خود پرداختی داشته باشند.امروز سازمان لیگ جزییات این مصوبه هیئت رییسه فدراسیون را اعلام کرد که در بخشی از آن به موضوعی مهم در خصوص حق فسخ یک طرفه از سوی بازیکنان اشاره شده است.بر اساس مصوبه جدید اگر بازیکنی کمتر از 75 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده باشد، با رعایت قوانین موجود میتواند قرارداد خود را فسخ کند و به تیم دیگری برود.موازین فسخ یک طرفه این است که بازیکن باید به صورت کتبی به باشگاه خود بابت عدم دریافت مطالباتش نامه بزند و مهلت 45 روزهای را برای باشگاه در نظر بگیرد. در صورتی که در این مدت مطالبات تا سقف 75 درصد پرداخت نشود، بازیکن حق دارد به صورت یکجانبه قرارداد خود را فسخ کند.در این مصوبه ذکر شده در صورتی که بازیکنی بیش از 75 درصد مبلغ قرارداد فصل 1405-1404 خود را دریافت کرده باشد، فسخ یکجانبه قرارداد از سوی وی، فسخ بدون دلیل موجه تلقی شده و مسئولیت کلیه آثار و تبعات ناشی از آن بر عهده شخص فسخکننده خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید