• صفحه نخست
  • دسته بندی ها

  • حسن یزدانی
  • کشتی
  • فوتبال
  • هادی چوپان
  • تکواندو
  • جودو
  • پرورش اندام و بدنسازی
  • استقلال
  • بوکس
  • پرسپولیس
  • فوتسال
  • فوتبال ساحلی
  • رونالدو
  • بسکتبال
  • رئال مادرید
  • بارسلونا
  • هندبال
  • تنیس
  • لیونل مسی
  • اتومبیل رانی
  • منچسترسیتی
  • وزنه برداری
  • چلسی
  • تنیس روی میز
  • آث میلان
  • والیبال
  • بایرن مونیخ
  • مهدی طارمی
  • موتورسواری
  • تیراندازی
  • یوونتوس
  • تیراندازی با کمان
  • آرسنال
  • کامران قاسم پور
  • کاراته
  • ووشو
  • شمشیربازی
  • دوچرخه سواری
  • دو و میدانی
  • هاکی
  • شنا
  • بدمینتون
  • قایقرانی
  • ژیمناستیک
  • بولینگ
  • گلف
  • بیسبال
  • قایقرانی سرعتی (کنو)
  • کبدی
  • کوهنوردی
  • بیلیارد و اسنوکر
  • بسکتبال با ویلچر
  • واترپلو
  • اسکیت برد
  • اسکی
  • اسکواش
  • اسکیت
  • شطرنج
  • والیبال نشسته
  • سوارکاری
ابراسپورت
  • صفحه نخست
  • وبلاگ
پخش زنده

رحیم یوسفی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرورزشی، درباره...

15:11 1405/04/07
ارسال شده توسط khabar_varzeshi
" فوتبال

رحیم یوسفی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرورزشی، درباره مسائل مربوط به تیم ملی و اظهارات اخیر امیر قلعه نویی همچنین دیدار تیم‌های پرسپولیس و چادرملو که منجر به از دست رفتن آخرین شانس آسیایی شدن قرمز پوشان تهرانی بود اظهاراتی را مطرح کرد. آقا! داری ناشکری می‌کنی وی در ابتدای صحبت، حرفهایش را درباره تیم ملی آغاز کرد و گفت: قلعه نویی می‌گوید خدا با من سر ناسازگاری دارد! آخر تو جزو کدام یک از بچه‌های بزرگ فوتبال ایران هستی که الان روی نیمکت تیم ملی نشستی و این افتخار نصیبت شد و باز هم می‌گویی خدا با من سر ناسازگاری دارد؟ کم از این فوتبال پول درآورده‌ای؟ شانس‌های متعدد کم در اختیارت گذاشته شده؟ آقای قلعه‌نویی داری ناشکری می‌کنی. ناشکری نکن که بدترین کار ناشکری کردن است. دیدی که! به همین راحتی با یک آفساید ۵ سانتی‌متری آدم از عرش به فرش می‌افتد. پس مراقب باش چه می‌گویی! آقای قلعه نویی ساعتت را به رخ کدام هموطنت می‌کشی؟ وی اضافه کرد: کسی که در دوران فوتبالش به زور این و آن و با اصرار به علی آقا (پروین) به تیم ملی دعوت شد تا چند بازی نصفه و نیمه ملی هم در کارنامه‌اش ثبت شود همین که بنا بر هر دلیلی او را روی نیمکت تیم ملی نشاندند باید روزی هزار بار به درگاه خدا سجده کند و شکر بگوید. این صندلی جای امثال علی دایی و مهدوی کیاهاست که در جمع فوتبالی‌های امروز ایران اصطلاحا ته این ورزش را با حضور در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا درآورده‌اند. برو و به جای ناشکری کردن یادت بیاید که از کجا به کجا رسیده‌ای و اگر امروز در کاخ زندگی می‌کنی و ساعتت را به رخ می کشی دیروزت را فراموش نکن. اصلا در این اوضاع بد اقتصادی که مردم محتاج نان شب‌شان هستند تو ساعتت را به رخ کدام هموطنت می‌کشی؟ تیم ملی از حد خودش بهتر بود اما... کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قبل از شروع مسابقات گفته بودم که ما با سه بازی برمی‌گردیم در نهایت هم همینطور شد. اما انصافاً تیم ملی ما در حد و اندازه‌ای که باید ظاهر می‌شد بیشتر بود. انصاف را کنار نگذاریم اگر بلژیک ۱۰ نفره نمی‌شد و آن اخراجی را نمی‌داد معلوم نبود آن مسابقه را هم با مساوی تمام کنیم.‌ نیمه اول که ما اصلاً از زمین خودمان بیرون نیامدیم. بازی با نیوزیلند هم تیم تازه به جام جهانی رفته بود و دفاع درست حسابی نداشتیم. فقط در دیدار مصر آن هم اواخر مسابقه بود که تیم ملی حریف را تحت فشار گذاشت و انصافاً مصری‌ها دوست داشتند زودتر بازی تمام شود. در همین باره بخوانید: نکته مثبت از جام جهانی دردناک؛ بهترین بازیکن؟ فقط ایرانی! شانس آوردیم طارمی گفت فقط بدوید یوسفی تاکید کرد: تیم ملی ما کار تاکتیکی خاصی در این جام نکرد و تنها نکته مثبت بین بچه‌ها این بود که خیلی زیاد دویدند. این را هم باید مدیون مهدی طارمی باشیم که صدایش در همه ایران پخش شد که به بچه‌های تیم ملی می‌گفت هیچ کاری نکنید و فقط بدوید. همین دویدن‌ها باعث شد تا تیم ملی یک مقدار شانسش برای نباختن بیشتر شود. نکته مثبت؛ آبرومندانه حذف شدیم وی ادامه داد: تنها نکته مثبت تیم ملی این بود که ما آبرومندانه حذف شدیم. دروازه‌بانی بیرانوند هم با این وضعیت که یک بازی خوب است یک بازی بد است به درد نمی‌خورد. بازی با بلژیک را دوباره نگاه کنید، هر جایی که بیرانوند ایستاده بود توپ را همان جا زدند بنابراین او کار خاصی نکرد و فقط توپ‌های دور و برش را گرفت. اما بیرانوند در بازی با مصر همین کار را هم نکرد و توپی که راحت می‌شد با دست بگیرد را نگرفت تا از وسط پایش تونل باز شود و همان یک گل باعث حذف ما شد. در بازی اول هم یک گل بد از نیوزیلند خورد. بنابراین نمی‌توان گفت بیرانوند هم دروازه‌بان مطمئنی است. در این ارتباط بخوانید: کنایه تند صفحه ترول فوتبال به لحظه حذف تیم ملی ایران خوب شد به آسیا نرفتیم بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین درباره شکست این تیم مقابل چادرملو و از بین رفتن آخرین شانس این تیم برای رسیدن به آسیا گفت: خوب شد پرسپولیس به آسیا نرسید. با این وضعیت تیم خیلی بد می‌شد ما به لیگ ۲ آسیا برویم بعد آنجا هم زنگ تفریح بشویم. وقتی چادر ملو اعلام کرد با دو جلسه تمرین آمده و پرسپولیس را شکست داده این بچه‌ها می‌خواستند بروند آسیا چه کار کنند. همان بهتر که پرسپولیس به آسیا نرفت. در آسیا ۷ گل می‌خوردیم خیلی بدتر بود بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس تاکید کرد: کدام پرسپولیسی به یاد دارد که این تیم در طول تاریخ باشگاهش ۶ مسابقه پشت هم را باخته باشد؟ قبلش هم که از جام حذفی کنار رفتیم. اصلا این تیم رها شده بود و بازیکنانش باید صفر تا صد عوض بشوند. اگر این تیم به آسیا می‌رفت و در لیگ ۲ آسیا نتیجه‌ای مثل استقلال که ۷ گل خورد را می‌آورد خیلی بدتر می‌شد. همان خوب شد که این تیم به آسیا نرسید. همه دیدند وقتی استقلال رفت و هفت گل خورد چقدر برای این تیم گران تمام شد. در همین راستا بخوانید: پرسپولیس فریاد زد من لایق آسیا نیستم؛ ششمی هم برای‌شان زیادی است/ قهرمان اسنپی که می‌گفتیم همین تیم بود مقصر اصلی این وضعیت کریم باقری است یوسفی درباره انتقادهای کریم باقری در رختکن که فیلم آن منتشر شد اضافه کرد: ایراد اصلی را باید از خود کریم باقری گرفت. او خودش مقصر است. وقتی می‌گوید "شما فقط زبان دارید" یعنی قبلاً این را می‌دانسته. پس باید همان زمان که متوجه این موضوع شده بوده زبان آنها را می‌برید. آقای باقری! آن زمان که باید تیم را جمع و جور می‌کردید، نکردید بعد حالا می‌خواهید همه چیز را طور دیگری جلوه بدهید؟ البته این بچه‌ها هم لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند اما زمان این حرف‌ها وسط تمرین است که باید یقه‌شان را بگیرید و بگویید حق ندارید این همه پول و احساسات مردم را هدر بدهید. با اسکوچیچ بازیکن هم بیاورید یوسفی درباره احتمال حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم پرسپولیس نیز تصریح کرد: به نظرم این سرمربی نسبت به بقیه بهتر است. اما حالا که دارند یک مربی خوب می‌آورند باید این بازیکنان را هم تغییر بدهند. تیم پرسپولیس به یک تغییر و تحول بنیادین در جمع بازیکنانش نیاز دارد. اگر قرار باشد اسکوچیچ با همین بازیکن‌ها به لیگ بعد بیاید باز هم باید دائماً حرص بخوریم و اعصاب ما خرد شود. بیشتر بخوانید: مدیران باشگاه استقلال تهدید شدند/ فدراسیون باید ما را قهرمان اعلام کند

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو برای:
نوشته‌های مشابه
  • 17:35 1405/04/07
  • روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از تساوی بدون گل برابر... 17:35 1405/04/07
  • چند روز پس از حذف تلخ تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۶، واکنش‌ها به... 17:35 1405/04/07
  • 17:35 1405/04/07
درباره ابراسپورت

ابراسپورت کاربردی‌ترین اپلیکیشن کشتی

با نصب اپلیکیشن ابر اسپورت به همه خدمات ورزش کشتی به صورت یکجا دسترسی دارید و می‌توانید خودتان به آخرین اخبار، ویدیوهای مسابقات، پخش زنده مسابقات در کمترین زمان دسترسی داشته باشید.

  •    
    اینستاگرام
صفحات ابر اسپورت
  • بلاگ
  • اخبار
  • آموزش
  • پخش زنده
  • فروشگاه
  • آرشیو مسابقات