به گزارش "ورزش سه"، سه مسابقه در مرحله گروهی جام جهانی 2026 در حالی...
به گزارش "ورزش سه"، سه مسابقه در مرحله گروهی جام جهانی 2026 در حالی برای تیم ملی ایران به پایان رسید که امیر قلعهنویی در سه بازی مقابل تیمهای ملی نیوزیلند، بلژیک و مصر از برخی نفراتش استفاده نکرد؛ ازجمله دنیس اکرت آینسا.دنیس اکرت که نخستین بار در اردوی فروردینماه به تیم ملی دعوت شد و به علت عدم صدور مجوز بازی از سوی فیفا نتوانست در دو دیدار تدارکاتی مقابل نیجریه و کاستاریکا به میدان برود، امیدوار بود قبل و در حین جام جهانی 2026 این فرصت را بهدست بیاورد و برای ایران بازی کند که این اتفاق رخ نداد. اکرت در شرایطی وارد لیست نهایی و 26 نفره تیم ملی شد که در دو مسابقه تدارکاتی در جریان اردوی آمادهسازی خردادماه در ترکیه مقابل تیمهای ملی گامبیا و مالی هم حتی بهعنوان یار جانشین به زمین نیامد که این روند در جام جهانی هم ادامه پیدا کرد.این مهاجم 29 ساله که تنها بازی خود با پیراهن ایران را با حضور ثابت و یک نیمهای در مسابقه تدارکاتیِ ماقبل جام جهانی مقابل تیم زیر 21 سال باشگاه تیخوانا انجام داد، پس از آن در سه بازی رسمیِ پیاپی برابر نیوزیلند، بلژیک و مصر فقط روی نیمکت نشست.اکرت در حالی هنوز یک بازی ملی هم برای تیم ایران انجام نداده که دیگر مهاجمان ازجمله علی علیپور، شهریار مغانلو، امیرحسین حسینزاده و ... به میدان رفتهاند و در کنار مهدی طارمی استفاده شدهاند، اما دنیس هنوز برای هواداران ایرانی رونمایی نشده است.
دیدگاهتان را بنویسید