به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقان، هافبک چادرملو اردکان، پس از پیروزی...
به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقان، هافبک چادرملو اردکان، پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل پرسپولیس در دیداری جنجالی، بهشدت نسبت به برگزاری این مسابقه و شرایط آن اعتراض کرد و صحبتهایی تندی مطرح کرد.او در ابتدای صحبتهایش با خنده گفت: «شب قبل بازی جمع شدیم و رفتیم بردیم و برگشتیم!»دهقان در ادامه با انتقاد از اصل برگزاری این مسابقه گفت: «این چه مسخرهبازی بود واقعاً؟ چرا همچین بازی برگزار شد اصلاً؟ یک جورهایی توهین به تمام تیمها بود. اگر بروی در کشور دیگری بگویی به خاطر یک تیم خاص تورنمنت برگزار کردند، بهت پناهندگی میدهند!»او ادامه داد: «ما کلاً میانگین سنیمون زیر ۲۵ سال بود. همه بچه بودند. فقط یکی دو تا مثل سیروس صادقیان و سعید محمدیفرد و رضا میرزایی بودند، بقیه همه جوان بودند.»دهقان درباره شرایط تیمش گفت: «ما دو تا نیم ساعت تمرین کرده بودیم. به ما یهویی زنگ زدند گفتند بیایید بازی کنید! ما هم دلی آمدیم. قراردادی هم نداشتیم. من، رضا محمودآبادی، سیروس صادقیان، سعید محمدیفرد، محمدرضا خسروی همگی دلی آمدیم.»او درباره روند بازی ادامه داد: «نیمه اول گل خوردیم، بازی سخت شد. ولی نیمه دوم خدا کمک کرد، ورق برگشت و تونستیم ببریم.» دهقان در ادامه به حریف اشاره کرد و گفت:«میگفتند پرسپولیس با تیم امید میآید، ولی همه نفراتشان بودند. حتی از تیمی که در لیگ بازی میکنند هم بهتر بودند. امید عالیشاه بود، محمد خدابندهلو، رضا شکاری… همه بهترینهایشان بودند.»او با انتقاد از ساختار مسابقه ادامه داد:«این چه وضعی است؟ چرا باید بخاطر تیم ششم جدول تورنمنت برگزار بشود؟ این توهین به همه تیمهاست. اگر ما هم ششم جدول بودیم، برای ما هم تورنمنت میگذاشتند؟ مطمئنم نه.»دهقان گفت: «ما امروز استراحت بودیم، ریکاوری میکنیم. ما ۹۰ دقیقه بازی کردیم به سختی چون چندین ماه بود تمرین نداشتیم.»دهقان ادامه داد: «الان قانونی ما باید میرفتیم آسیا. حتی گلگهر هم نباید برود. ما یک امتیاز بیشتر داشتیم. اصلاً نیازی به این تورنمنت نبود ولی حالا که برگزار شد این وسط پرسپولیس سر پیاز بود یا ته پیاز؟ نمیدانم واقعاً نمیفهمم .»او در پایان گفت: «اگر قرار بود همچین تورنمنتی برگزار شود، باید بین ما و گلگهر برگزار میشد، نه این شکلی. ما به طور کلی به این تورنمنت اعتراض داریم. ولی خدا جای حق نشسته و کمکمان کرد تا ببریم. امیدوارم حق به حقدار برسد.»
دیدگاهتان را بنویسید