به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعهنویی پس از تساوی یک - یک تیم...
به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعهنویی پس از تساوی یک - یک تیم ملی فوتبال ایران برابر مصر در سومین بازی گروه G جام جهانی 2026 گفت: به کشورم، ملت ایران و تیمم افتخار میکنم. همه قطعا از بازی لذت بردند اما ظاهرا خدا هم با ما سر ناسازگاری دارد! میتوانستیم برنده باشیم، چرا که شانسهای زیادی برای زدن گل داشتیم و با بدشانسی از دست دادیم. حریف با یک موقعیت گل میزد، ولی ما 10 موقعیت را نزدیم. گل مردودی ما هم به خاطر 5 سانتیمتر اتفاق افتاد. اختلاف 5 یا 10 سانتیمتر فقط برای ما بود. وی افزود: خیلی نمیتوانم صحبت کنم. متاسفانه مزد زحماتمان را در سه بازی گروهی نگرفتیم. برای مصر در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت میکنم ولی عدالت فوتبال با همه مشکلاتی که داشتیم، رعایت نشد. این عدالت نبود. شاید این موضوع هم آزمایشی برای من باشد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تیم ملی در فاز هجومی تیم کاملی است. متاسفانه پنالتی از دست دادیم و باید منتظر بازیهای فردا باشیم تا شرایط صعودمان مشخص شود. از همه طرفداران تیم ملی چه داخل و چه خارج از استادیوم تشکر میکنم. انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید