به گزارش "ورزش سه"، افزایش حق الزحمه داوران لیگ برتری موضوعی است...
03:34 1405/04/06
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
به گزارش "ورزش سه"، افزایش حق الزحمه داوران لیگ برتری موضوعی است که هرسال با نزدیک شدن به رقابت های فوتبال باشگاهی در رسانه ها مطرح میشود. حالا نیز یکی از دغدغه ها در فدراسیون این است که دستمزد اندک داوران را افزایش بدهد.در این خصوص کمیته داوران پیشنهاد افزایش 50 درصدی دستمزد قاضی های لیگ برتری را ارائه کرده و منتظر تایید مدیران ارشد فدراسیون است.دانیال مرادی رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «طبق مصوبه هیئترئیسه، هر سال افزایش حقالزحمه داوران را خواهیم داشت و امسال هم این موضوع مستثنا نیست. پیشبینی میکنیم افزایش بین 30 تا 50 درصد باشد که البته به شرایط مالی سازمان لیگ بستگی دارد. اتفاقات اخیر و شرایط جنگ باعث کاهش درآمدهای سازمان لیگ شده است، اما امیدواریم این مشکلات برطرف شود.»
دیدگاهتان را بنویسید