به گزارش "ورزش سه"، با نظر مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان، پس از...
به گزارش "ورزش سه"، با نظر مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان، پس از پایان همکاری با سیروس پورموسوی، غلامرضا خلیفه به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. خلیفه که سالهاست در صنعت نفت فعالیت دارد، تا پیش از این در رده های پایه از نونهالان تا امید سرمربیگری کرده و حتی به عنوان دستیار فراز کمالوند در لیگ برتر و لیگ یک روی نیمکت برزیلیها نشسته است.او فردا قرار است شاگردان خود را در اولین تجربه سرمربیگری در تیم بزرگسالان صنعت نفت به مصاف پالایش نفت بندرعباس بفرستد. آن هم در حالی که تیمش مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است و نباید در فاصله چهار هفته تا پایان فصل، امتیاز از دست بدهد.غلامرضا خلیفه درباره علت پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری تیم در این مقطع حساس به خبرنگار ما گفت:من به عنوان یک مربی بومی و کسی که به صورت آکادمیک در باشگاه صنعت نفت رشد کرده، وظیفه خودم دانستم که این پیشنهاد را قبول کنم. من یک هفته پیش به عنوان مدیر اکادمی باشگاه انتخاب شدم، در حال حاضر با حفظ سمت سرمربی تیم بزرگسالان هستم و در حال برنامه ریزی مناسب برای آینده فوتبال آبادان هستیم. با توجه به اتفاقاتی که در صنعت نفت رخ داد و تصمیمی که مدیرعامل و هیئت مدیره گرفتند، این وظیفه سنگین به من سپرده شد.»او در همین باره ادامه داد:«وضعیت صنعت نفت در جدول خوب است اما به لحاظ فنی در چند هفته اخیر شرایط خوبی نداشته است اما به من به عنوان یک نیروی بومی تکلیف شد. احساس کردم باید به فوتبال آبادان بیشتر کمک کنم. همکاران باتجربهای را کنار خودم آوردم و تیم هم به لحاظ مهره دارای بازیکنان شاخصی است اما به لحاظ ذهنی مشکلاتی داشتند. در این چند روز کار فنی خاصی نمیشد انجام داد و سعی کردم به لحاظ روحی به بازیکنان کمک کنم. فعلا تغییر فنی خاصی نمیتوان انجام داد فقط روی برخی شرح وظایف کار کردیم.»خلیفه با اشاره به تلاش مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد شوک مثبت در تیم گفت: «هم قرار شده بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود و هم برای پیروزی در بازی فردا پاداش ویژه در نظر گرفته شده است. هدف همه این است که تیم در مسیر خودش قرار بگیرد و به موفقیت نهایی برسد.» سرمربی صنعت نفت درباره احتمال صعود مستقیم این تیم نیز توضیح داد:«آدم به امید زنده است. پرونده مس شهربابک در دادگاه CAS نیز منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال است و فکر کنم ده روز برای این موضوع مهلت داده شده است. البته ما باید واقع بین باشیم؛ صنعت نفت بر خلاف سایپا که تا پایان فصل سه بازی خانگی دارد، ما سه بازی خارج از خانه داریم. شرایط سخت است اما شدنی است. به سر فوتبال آبادان منت ندارم اما آبروی ورزشی خودم را گرو گذاشتهام و قطعا هدفی جز موفقیت ندارم. استراتژی ما این است که از کوچکترین فرصتهایمان استفاده کنیم.»غلامرضا خلیفه در پایان گفت:«از طرف خودم، مدیران باشگاه و بازیکنان صنعت نفت به هواداران قول میدهم که همه ما تمام توان خود را بگذارند. این را هم باید در نظر گرفت که فوتبال حوادث زیادی دارد و اگر هم تیمی به لیگ برتر صعود نکند، پایان فوتبال و آخر دنیا نیست. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل مردم آبادان را خوشحال ببینیم.»
دیدگاهتان را بنویسید