به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه در حال ریسک کردن است. بیلسا در...
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه در حال ریسک کردن است. بیلسا در حال ریسک کردن است. مسابقه مقابل اسپانیا یک فینال است اما تیم اروگوئه در شرایط آرامی به این بازی نمیرسد. کاملاً برعکس. بر اساس ادعای «ال اسپکتادور» اروگوئه، در ساعات اخیر درگیریهای متعددی بین این سرمربی آرژانتینی و گروهی از بازیکنان به وجود آمده است. گروهی متشکل از سرخیو روچت، اوگارته، بنتانکور و والورده درخواست کردند که به صورت خصوصی با بیلسا صحبت کنند تا به او بگویند که شیوه رویکرد او و همچنین نحوه ورودشان به بازی مقابل اسپانیا را نمیپسندند. طبق گزارش ال اسپکتادور، این بازیکنان از شدت تمرینات و مصدومیتهایی که برای برخی از همتیمیهایشان ایجاد شد، شکایت کردند. آنها میخواهند مقابل تیمی که توسط لوئیس دلافوئنته هدایت میشود، با دفاع فشرده و ضدحمله بازی کنند. در مواجهه با این وضعیت، بیلسا با تمام بازیکنان جلسه گذاشت تا در مورد این موضوع بحث کنند و ضمناً آنها را در مورد این واقعیت که برخی از بازیکنان پس از عدم دعوت لوئیس سوارز و ناندس به تیم، خواهان جدایی او از سمت سرمربیگری اروگوئه بودند، مواخذه کرد. ال اسپکتادور خبر داد که بیلسا اظهار داشت که باید مقابل اسپانیا طوری بازی کرد که انگار آنها تصویر آینهای خودمان هستند و در پایان نتیجهگیری کرد که بازیکنان مصدومی که به جام جهانی رفتند، همان کسانی هستند که بیش از همه از او حمایت میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید