تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای هفته دوم لیگ ملتهای...
تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای هفته دوم لیگ ملتهای ۲۰۲۶، مقابل تیم آمریکا شکست خورد و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد. در ست اول، با وجود تلاش بازیکنانی نظیر حقپرست و شریفی برای برابری، ضعف در دفاع ایران و سرویسهای موفق آمریکا باعث شد حریف با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ ست را از آن خود کند. در ست دوم، ایران ابتدا با امتیاز ۱۲ بر ۸ از آمریکا پیش افتاد، اما سرویسهای قدرتی کریستنسن و اشتباهات در دریافت، روند بازی را به نفع آمریکا تغییر داد تا این تیم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود. در ست سوم، رقابت بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت. با وجود تلاش حاجیپور و ورود خانزاده به عنوان بازیکن تعویضی، بازی را تا امتیازات بالا کشید؛ اما در نهایت آمریکا توانست با امتیاز ۳۱ بر ۲۹ ست سوم را نیز به سود خود تمام کند. شاگردان پیاتزا با این نتیجه، چهار بازی متوالی خود را در این تورنمنت با شکست پشت سر گذاشتند. تیم ملی ایران در سومین دیدار خود از این مرحله، روز جمعه (پنجم تیر) ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف ژاپن خواهد رفت. بیشتر بخوانید: برنامه کامل دیدارهای ایران در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال
دیدگاهتان را بنویسید