ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در...
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی بدون گل ایران برابر بلژیک در جام جهانی فوتبال 2026 گفت: نسبت به بازی اول نمایش بهتری داشتیم و در کارهای دفاعی توانستیم عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم. هرچند بلژیک قبل از 10 نفره شدن 80 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت اما این تیم هرگز مثل سالهای گذشته نبود و در این جام از روزهای خوب خودش فاصله دارد. مصر را تیم قویتری نسبت به بلژیک میدانم و برابر آنها بازی سختی خواهیم داشت. بازیکن پیشین تیم ملی اضافه کرد: بعد از اینکه بلژیک 10 نفره شد توانستیم بیشتر از فضاها استفاده کنیم و حتی میتوانستیم به پیروزی برسیم. شاید اگر بازیکنی مثل مهدی قایدی که سرعت و تکنیک خوبی دارد وارد زمین میشد میتوانستیم نتیجه بهتری بگیریم. چند فرصت داشتیم و البته بلژیک هم موقعیتهای خطرناکی داشت ولی بیرانوند با درخشش خود مانع از گلزنی حریف شد. قاسمپور در خصوص شرایط ایران برای صعود از این گروه یادآور شد: بازی با مصر واقعا سخت است چون آنها فوتبال خوبی را به نمایش میگذارند و باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم. در فوتبال چیزی قابل پیشبینی نیست، شاید خیلیها شانس زیادی برای صعود ایران قائل نباشند ولی معتقدم همچنان شانس صعود داریم. امیدوارم برابر مصر نتیجه لازم را گرفته و به مرحله حذفی صعود کنیم. انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید