به گزارش "ورزش سه"، بازگشت هائیتی به جام جهانی پس از ۵۲ سال دوری،...
به گزارش "ورزش سه"، بازگشت هائیتی به جام جهانی پس از ۵۲ سال دوری، شاید با سرنوشتی مشابه حضور قبلی این تیم به پایان رسید، سه شکست در سه مسابقه. اما آنها با نمایشی شجاعانه و بهیادماندنی از رقابتها خداحافظی کردند؛ بهویژه در دیدار مقابل مراکش که نیمه نخست آن احتمالاً یکی از جذابترین ۴۵ دقیقههای این جام جهانی تا اینجای کار بود. هائیتی پس از شکست جنگندهوار ۰-۱ مقابل اسکاتلند و باخت ۰-۳ برابر برزیل، از مسابقات کنار رفت، اما نمایش این تیم برابر مراکش برای مدتها در ذهن هواداران پرشور هائیتی که در ورزشگاه آتلانتا حضور داشتند باقی خواهد ماند. سباستین مینیه، سرمربی هائیتی، پس از پایان رقابتها گفت: «ما نشان دادیم که حضورمان در اینجا اتفاقی یا شانسی نبوده است. ما شایسته حضور در این رقابتها بودیم. امیدوارم چیزی که به هواداران ارائه کردیم، برای آنها رضایتبخش بوده باشد. متأسفانه نتوانستیم حتی یک امتیاز به دست آوریم. دوست داشتیم دستکم یک امتیاز را به هوادارانمان هدیه کنیم.» مینیه همچنین تأکید کرد که تیمش ثابت کرده است استحقاق حضور در جام جهانی را داشته است: «ما توانستیم نشان دهیم که شایسته این صعود بودهایم. جای درستی حضور داشتیم. حالا باید برخی مسائل را بهبود ببخشیم و اجازه ندهیم برای بازگشت به جام جهانی دوباره ۵۲ سال انتظار بکشیم.»
دیدگاهتان را بنویسید