به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی عازم سیاتل شد که بار دیگر...
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی عازم سیاتل شد که بار دیگر مهدی طارمی و سعید الهویی اجازه حضور در پرواز را نداشتند اما به نظر این موضوع بعد از نیم ساعت حل شد. محسن داوودی عضو رسانه ای تیم ملی در این خصوص گفت: تیم ملی یک ربع است که وارد هواپیمای چارتر خود شده برای پرواز سیاتل، مشکلی نیست و همه عزیزان سوار شدند. چک نهایی همه عزیزان نوبت به نوبت انجام شد و الان آخرین هماهنگی را با برج مراقبت فرودگاه سیاتل انجام میدهند. وی همچنین افزود: هر دو پرواز قبلی هم این اتفاق افتاد و یک شرایط قانونی برای ورود به کشور آمریکا است. اما نوع ویزا طوری است که یک استثناء قائل شدند و دبل چک میکنند و الان مشکل برطرف شد. دو نوبت قبلی هم اینطور بود و مشکلی برای پرواز نداریم. به این ترتیب پرواز تیم ملی تیخوانا را ترک کرده و حدود سه ساعت بعد در سیاتل به زمین خواهد نشست.
دیدگاهتان را بنویسید