ادعایی که پیروز قربانی بعد از بازی ایران مقابل نیوزیلند مطرح کرد،...
ادعایی که پیروز قربانی بعد از بازی ایران مقابل نیوزیلند مطرح کرد، بازتاب رسانهای بسیار زیادی داشت. سرمربی فجر سپاسی شیراز مدعی شده بود او با همین تیم باشگاهی خود نیز میتوانست نیوزیلند را شکست بدهد! مدافع اسبق استقلال در مصاحبه ای که پلتفرم اینترنتی آپارات اسپرت داشت، هنگامی که مجری مدعی شد یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی پیامی برایش ارسال کرده و مدعی شده است که اگر فجر سپاسی در گروه ایران قرار داشت، کار تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی دشوارتر میشد!! پاسخ جالبی به کنایه این عضو کادر فنی داد و گفت: من نمیدانستم در کادر فنی تیم ملی چنین افراد شیرینی هم حضور دارند. البته حرفی که در مورد نیوزیلند زدم، کاملاً فنی بود. در تمام این سالها هر وقت که لازم بود، از تیم ملی حمایت کردم و هر کجا هم که صلاح دانستم، انتقادات خودم را بر زبان آوردم. بیشتر بخوانید: امیدوارم علیرضا بیرانوند با اسم استقلال بازارگرمی نکند/ بزرگترین اشتباه عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود
دیدگاهتان را بنویسید