به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران تنها چند روز پس از قطعی...
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران تنها چند روز پس از قطعی شدن صعودش به لیگ برتر، شاهد تغییراتی در ساختار مدیریتی خود شد.بر این اساس، شاهین رحمانی مدیرعامل اسبق باشگاه صنعت نفت آبادان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد. با این تصمیم، ترکیب مدیریتی این باشگاه در آستانه حضور دوباره در لیگ برتر فوتبال ایران دچار تغییراتی شده است.رحمانی از چهرههای باسابقه فوتبال آبادان به شمار میرود و پیش از این سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان را در کارنامه داشته است. او همچنین مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت فعالیت کرده است.انتخاب رحمانی به عنوان عضو هیئتمدیره نساجی در شرایطی صورت گرفته که این باشگاه بهتازگی صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده و به نظر میرسد مدیران نساجی در حال تقویت ساختار مدیریتی باشگاه برای فصل پیشرو هستند.
دیدگاهتان را بنویسید