به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز بود که از آبادان خبر رسید هیئت رئیسه...
به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز بود که از آبادان خبر رسید هیئت رئیسه باشگاه صنعت نفت آبادان به همکاری با سیروس پورموسوی پایان داده است. هر چند این خبر واکنشهایی از درون باشگاه به همراه داشت و حتی خود پورموسوی تاکید کرد که هیچ استعفایی نداده و تا وقتی حکم قطع همکاری نگیرد در تمرینات حاضر خواهد شد.با این حال، یوسف موسوی سندرونی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت به خبرنگار ما اعلام کرد که پایان همکاری با پورموسوی قطعی است. او این را هم گفت که از بازی بعدی، محمد نوری به عنوان نفر اول کادر فنی شناخته خواهد شد.طبق توضیحات موسوی، محمد نوری به عنوان سرمربی موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت صنعت نفت را بر عهده دارد. او در این فصل به عنوان دستیار سیروس پورموسوی در کادر فنی حضور داشت. در حال حاضر نیز به وی اختیارات تام در حوزه فنی داده شده است.این اولین تجربه سرمربیگری محمد نوری است. کاپیتان سابق پرسپولیس پیشتر در تیمهای ذوب آهن، ملوان و گل گهر به عنوان مربی دوران پس از بازیگری خود را ادامه داده است.صنعت نفت آبادان که مدعی جدی صعود به لیگ برتر محسوب میشود، تا پایان فصل در چهار بازی پایانی خود باید با پالایش نفت بندرعباس، نود ارومیه، مس کرمان و نیروی زمینی دیدار کند.
دیدگاهتان را بنویسید