به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم الجزایر و اردن کمتر از یک ساعت...
به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم الجزایر و اردن کمتر از یک ساعت دیگر در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی گروه دهم برگزار میشود؛ مسابقهای که برای هر دو تیم اهمیت بالایی در مسیر صعود دارد. بن ناصر که در این رقابتها به دلیل تصمیم بحث برانگیز کادر فنی از فهرست تیم ملی الجزایر خط خورده، در گفتوگویی با رادیو موزاییک افام تونس تاکید کرد بازیکنان باید بدون هیچ تردیدی وارد میدان شوند و تمام توان خود را به کار بگیرند. این بازیکن میلان گفت: «بازی برابر قهرمانان جهان (آرژانتین) سخت بود، اما نباید تسلیم شد. امروز باید همه توانمان را بگذاریم، هیچ حریفی را دستکم نگیریم. جام جهانی است و هر بازیکنی آرزوی حضور در آن را دارد. باید همه چیز را در زمین بگذارند.» این هافبک الجزایری ادامه داد: «همه ما پشت تیم هستیم و از آنها حمایت میکنیم. باید با تمام وجود بجنگند و هر چه دارند در زمین بگذارند. مهم این است که هر اتفاقی بیفتد، سرمان را بالا نگه داریم.» او ابراز امیدواری کرد که الجزایر بتواند در دیدار حساس برابر اردن به پیروزی برسد و گفت: «با هم بازیها را دنبال خواهیم کرد و امیدوارم با پیروزی همراه باشد.» بن ناصر تاکنون 56 بازی ملی در کارنامه دارد و موفق به ثبت 3 گل و 5 پاس گل برای تیم ملی الجزایر شده است.
دیدگاهتان را بنویسید