به گزارش ورزش سه، محمد ابوتریکه، ستاره سابق فوتبال مصر، پس از...
به گزارش ورزش سه، محمد ابوتریکه، ستاره سابق فوتبال مصر، پس از برتری ۳ بر ۱ تیم ملی این کشور مقابل نیوزیلند در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، از نمایش شاگردان حسام حسن به ویژه در نیمه دوم تمجید کرد.ابوتریکه در گفتوگو با شبکه beIN Sports گفت: «در نیمه دوم همه چیز متفاوت بود. سرعت بازی بیشتر شد، از کنارهها بهتر استفاده کردیم و تیم شکل هجومی مؤثرتری پیدا کرد. صدرنشینی در گروه اتفاق خوبی است و رسیدن به دروازه نیوزیلند هم در نیمه دوم بسیار آسانتر شد.»او سپس با مطرح کردن یک وعده جالب افزود: «اگر تیم ملی مصر به فینال جام جهانی برسد، موهایم را از ته میزنم.» این جمله با واکنش و خنده حاضران در استودیو همراه شد.ابوتریکه همچنین از عملکرد حسام حسن تمجید کرد و گفت: «او در بین دو نیمه به بازیکنان شوک داد. اگر کمی دقت بیشتری داشتیم، میتوانستیم چهار یا پنج گل به ثمر برسانیم. پاس گل زیکو برای محمد صلاح هم من را یاد زیکوی برزیلی انداخت.»کاپیتان سابق الفراعنه در ادامه درباره سرمربی تیم ملی مصر اظهار داشت: «حسام حسن آدم خودخواهی نیست، اما در موفقیت خودخواه است؛ او به شدت تشنه موفقیت است. دوست دارد برنده باشد و اکنون در حال زندگی کردن رویایی است که آن را به واقعیت تبدیل کرده است.»او در پایان گفت: «خیلیها حسام حسن را فقط با انگیزه و روحیه جنگندگی میشناختند، اما امروز جنبههای تاکتیکی او را هم دیدیم. چه در بازی با بلژیک و چه در دیدار امروز، تفاوت عملکرد تیم در دو نیمه نشان داد که او از نظر فنی نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.»تیم ملی مصر با این پیروزی چهار امتیازی شد و در پایان هفته دوم رقابتها در صدر جدول گروه هفتم جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت.
دیدگاهتان را بنویسید