دقایقی پس از پایان جدال تیم ملی با بلژیک، افشین قطبی سرمربی اسبق...
03:14 1405/04/01
ارسال شده توسط khabar_varzeshi
"
فوتبال
دقایقی پس از پایان جدال تیم ملی با بلژیک، افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان که در جام ملتهای ۲۰۱۱ روی نیمکت ما نشسته بود، پیرامون این مسابقه مصاحبه کرد. قطبی با ابراز رضایت از یک امتیاز کسب شده برابر بلژیک، حرفهای دیگری هم زد که بد نیست به چکیده آنها توجه کنیم بیشتر بخوانید: بیرانوند بهترین بازیکن دیدار ایران - بلژیک انتخاب شد
دیدگاهتان را بنویسید