مهدی الفتی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره...
مهدی الفتی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خرید تجهیزات جدید برای این رشته که هفته گذشته وارد محل فدراسیون شد، اظهار داشت: بعد از سالها دو سِت ژیمناستیک وارد سالن فدراسیون شد. این آرزویی بود که بچهها و کادر فنی داشتند و تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. خوشحالم از اینکه با نگاه مثبت وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون این رؤیا به واقعیت پیوست و پس از سالها میتوانیم روی وسایل استاندارد و نوین تمرین کنیم. وی درباره اجرای حرکت جدید در بازیهای آسیایی 2026 ناگویا گفت: صددرصد این کار را انجام خواهم داد. پرشم فیکس شده و نمره خوبی هم دارد. به همین دلیل در مسابقات آینده هم همین پرش را اجرا میکنم. الفتی درباره حضورش در جمع برترینهای ورزش ایران عنوان کرد: قرار گرفتن این تعداد ورزشکاران توانمند از رشتههای مختلف بسیار زیباست. خوشحالم که ژیمناستیک نیز در این جمع حضور داشت و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب، باز هم در جمع برترینهای ورزش ایران حضور داشته باشیم. انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید