دلیل اینکه بعد از بازیهایمان در تبریز به سرعت به رختکن میروم...
16:28 1404/10/17
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
دلیل اینکه بعد از بازیهایمان در تبریز به سرعت به رختکن میروم این است که هوا خیلی سرد است!- در بازیمان با ملوان احساس کردم یکی از گوشهایم از سرما افتاد!- در تبریز هوای سرد خیلی ما را اذیت میکند. مربیمان هم که آقای اسکوچیچ است و مدام در تمرینات ما را نگه میدارد و این آزار و اذیت چند برابر میشود!
دیدگاهتان را بنویسید