مصاحبه اختصاصی با بیرانوند بیرانوند: خوشحالی شجاع در آن شرایط...
23:05 1404/10/16
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
مصاحبه اختصاصی با بیرانوند بیرانوند: خوشحالی شجاع در آن شرایط طبیعی بود!- به شجاع گفتم جان مادرت پنالتی بزن، گفت من در تیم ملی به پیام پنالتی زدهام و گرفته. گفتم چشمانت رو ببند و بزن، بقیهاش با من!- کنعانی خوشحالی گلش را در تمام شهرها انجام داده اما شرایط بازی تراکتور و پرسپولیس، آن هم در جام حذفی و تبریز فرق میکند. این بازی چند سال است از دربی مهمتر شده!- از نظر شجاع، شادی کنعانی و کاظمیان نوعی بی احترامی به هواداران تراکتور بود.- آنها آنجا هواداری نداشتند که بخواهند خوشحالی کنند. کنعانی همیشه این کار را برای هواداران خودش انجام میدهد اما پرسپولیس در تبریز هواداری نداشت و روی اعصاب تراکتوریها رفت.
دیدگاهتان را بنویسید