مصاحبه اختصاصی با بیرانوند - شاید جنبهاش را نداشته باشم...
20:28 1404/10/16
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
مصاحبه اختصاصی با بیرانوند - شاید جنبهاش را نداشته باشم خیلیها را شماره یک ببینم اما پیام را میتوانم.- یک چیزی را صادقانه میگویم. پیام نیازمند یکی از خوشقلبترین دروازهبانهایی است که دیدهام. خودش هم میداند و همیشه به خودش هم گفتهام.- همیشه میگویند گلرها باهم خوب نیستند اما من دلی و قلبی پیام را دوست دارم. هم از لحاظ شخصیتی و هم اینکه هیچوقت دروازهبانی نبوده که در تیم ملی باشد و بخواهد روی مخ من راه برود، بخواهد اذیتم کند یا خدای نکرده بخواهد اعتراضی بکند.
دیدگاهتان را بنویسید