مصاحبه اختصاصی با بیرانوند - بازی ما با پرسپولیس یک فینال...
20:20 1404/10/16
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
مصاحبه اختصاصی با بیرانوند - بازی ما با پرسپولیس یک فینال زودهنگام بود که یک تیم حذف شد.- در دقایق آخر استرس داشتیم که گل بخوریم و در نهایت تمرکزمان را هم از دست دادیم و گل خوردیم.- خیلیها ندیدند اما در صحنه گل کاظمیان با باسنش من را هل داد و از توپ دور شدم.- برای این بازی یک انرژی مثبت زیادی داشتم. - قبل از بازی به همه اعضای تیم گفتم این بازی به پنالتی میکشد، من هم پنالتی میزنم اما بازی را میبریم!- پیام سوای پنالتیها، در طول بازی هم عملکرد بسیار خوبی داشت.
دیدگاهتان را بنویسید