اوسمار : داشتم قرعهکشی را نگاه میکردم و حواسم نبود که ۴۸ تیمی...
14:13 1404/09/17
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
اوسمار : داشتم قرعهکشی را نگاه میکردم و حواسم نبود که ۴۸ تیمی شده است. به نظرم همه گروهها راحت هستند و صعود کردن برای همه تیمها آسان شده است. به نظرم برای ایران و برزیل کار راحت است که از گروه خود صعود کنند.
دیدگاهتان را بنویسید