اوسمار: دین من کاتولیک است و اینکه چیزهایی را زیر لب تکرار میکنم...
13:40 1404/09/17
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
اوسمار: دین من کاتولیک است و اینکه چیزهایی را زیر لب تکرار میکنم اصلا ربطی به مساله که مد نظر شماست، ندارد.
دیدگاهتان را بنویسید