سرمربی تراکتور میگوید تساوی مقابل پرسپولیس حتما تقصیر او و تیم...
21:35 1404/08/08
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
سرمربی تراکتور میگوید تساوی مقابل پرسپولیس حتما تقصیر او و تیم است اما در عین حال روند داوری ها هرگز به سود تراکتور نبوده است
دیدگاهتان را بنویسید