بیرانوند: این جایزه برای همسر و مادرم است؛ نه من- هرکس جای من بود،...
12:02 1404/07/17
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
بیرانوند: این جایزه برای همسر و مادرم است؛ نه من- هرکس جای من بود، ۳ ماه از ایران میرفت- حتی مجریان صدا و سیما هم به من توهین کردند- من مقصر بودم اما پرسپولیسیها باید حرمت خانوادهام را نگه میداشتند
دیدگاهتان را بنویسید