بیرانوند: اگر تحملم زیاد نبود، بیرانوند نبودم- در بازی پرسپولیس...
11:31 1404/07/17
ارسال شده توسط varzesh3
"
فوتبال
بیرانوند: اگر تحملم زیاد نبود، بیرانوند نبودم- در بازی پرسپولیس هرکسی جای من بود دقیقه ۲۰ از زمین خارج میشد- به خاطر ۶ سال تشویق پرسپولیسیها، آن یک بازی را فراموش کردم.
دیدگاهتان را بنویسید